Vill ni se?



(haha observera de är inte med flit jag håller fram de fingret^^)

Satte mig på lilla moppsen och drog iväg till stan för att kolla läget. Herre gud jag stod säkert en halv timme före mopon kom igång^^ I alla fall i stan så hade di nå torg"marknad" eller vad man nu skulle säga. Hästridning sång och små stånd som var upplagda. pluss mycket folk. Jag kände mig så dum då de kom fram en dam till mig o frågade om jag kunde ge pengar till henne, men jag är upplärd som så att man inte ska ge pengar åt dom som tigger! Pluss att jag har bara pengar så det räcker åt mig själv, för jag hittade lite smått och gott när jag var ute o vandrade!
Vill ni se vad jag köpte för smått? :)

Kommentarer
Postat av: jane

Följa varandra via bloglovin :) ?

2011-05-21 @ 14:13:00
URL: http://janees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0