provprovprovprovprovprov!!!

Usch imoron börjar proveckan så de blir att läsa läsa läsa!! De är inte kul med provecka, men jag orkar nog för efter den så är det SOMMARLOV! Jag fattar inte riktigt att jag kan skriva så redan. Det kändest ju som igår man tog sina första steg på ettan i Gymnasiumet och nu kan man om några månader säga att man går andra året. Herre gud vad tiden går snabbt! Börjar låta som en gammal tant! Hehe^^ Nä usch måste bara berätta att då jag skulle cykla hem så regna det IGEN!! De spöade ner och jag var så himla sur och blöt när jag kom hem, pluss att jag hade glömt en av engelska böckerna med Madde, men hon är så snäll så hon kommer hit körande med den istället för att jag ska måsta ut och duscha en gång till^^
Nä nu skall jag fortsätta läsa på Engelska provet som blir att skriva imoron!



Har allihopa haft en bra dag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0