jordgubb!

Usch vilken blåst! Om det inte skulle blåsa så sku de va en super härlig dag ida! Engelska är jag väll nog godkänd i, skulle jag säga^^ I alla fall så tycker jag om sådanna här dagar då man bara måst gå till skolan vara där en liten stund och så får man cykla hem igen!vFlera sådanna dagar imoron igen!
NU ska så skall jag ta tag i nästa prov som blir religion, jag skall ta lite jordgubbs kvark ti smaska på med detsamma^^

Gott!

Föresten skjortan är ny var på rea skall kanske fara iväg till fammos så hon får korta av den lite. Skulle vilja ha den lite kortare. Den är lite puderrosa i verkligheten, söt! Fanns i vit också som jag verkligen ville ha men fanns int kvar :/



Kram/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0