ut faller snön...


Härligt med midsommar!

Vet ni va jag vaknade till idag!! Igår hade jag hoppat på cykeln med läderjackan på mig och solbrillorna i högsta hugg för de var sånt härligt väder. Och ida när man kollar ut genom fönstren så snöar de för fulla muggar-.-'
Ja visste int om jag skulle gråta eller gråta^^ Nä men i alla fall så klädde jag på mig för att möta världen med ett glatt leénde på läpparna :)

I skolan så var det full dag för mig  har bara 4 st olika ämnen den här perioden hade alla idag. Imoron så blir det bara två lektioner. Skönt!

Nu skall jag ta och skala lite "potäter" och göra mos med ungs korv.. Mmmm de tycker jag om :)

Kram/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0