Sköna söndag


Idag er det söndag blir nog bara till ta de lungt o sy om en tröja lite tror jag och bara njut av ledigheten. För imoron blir det full dag i skolan vilket int er så där jätte kult :/ Men i alla fall så er det bara en vecka till så er det provecka o sen går vi in i sista perioden så er det SOMMARLOV!!!! Lite svårt till fata det för det ser ju ut som smällkallaste vintern där ute så :S nå i alla fall så er det int läng kvar till oändlig ledihet sköna kvällar och shorts me bara ben ^^

I alla fall så var jag på teatern årsmöte igår först var vi på zumba. Första gången för mig men jag tyckt int för till skryt men lite talang hadd man allt^^ Nä men ja känd me så stel i övrekroppen då man e van från trupp ti stå rak me axlarna ner o hakan snett upp mot take ^^ Sne for vi i väg til jugend där vi fick riktigt god mat! Sen efter börja mötet som var mitt första int nå mert kommer jag berätta om det mötet ;) Sen blev vi kvar en stund jag o Belinda för till bara sitta o si vad som händer nää men no var det trevligt :)

I alla fall så ska jag iväg fa o äta ti fammo o faffas nu wienershnizel me bea sås...Mmmm :)

HA EN TREVLIG DAG!

Kram/Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en trevlig kväll! :)

2011-03-27 @ 12:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0