Oj då!


Bara för att jag är snål på det!

Oj va skönt kom just hem. De kändest lite onödigt till vara i skolan idag börja kvart före 10 med hälsa o de va ända timmen jag hade idag. Men då hade vi prov utgivning på eftermiddagen och jag hade bara ungefär ett prv till få ut och de var i sista positionen -.-' Så där fick jag sitta me ungefär 3½ H håltimme. Och inen plombörs vad med heller och int kunna jag ta mig hem på nå sätt heller för de var så långt. Så jag tyckt de var lite störand.

I alla fall så sitter jag nu me köttbullar i ugnen kommer bli riktigt gott, för de är med fransk löksoppa i. Har ni int prövat så skall ni pröva super gott! :) I alla fall så laga jag nå franska liknande grej till för jag var så snål på det.

Ikväll blir det att fara och dra aerobic. Ska bli kul ti till se flickorna igen efter sportlovet. Hade nog på sport lovet men de var endast tre som dök upp^^ Men idag har jag bestämt mig att vi skall börja gå igenom vårfest programmet, får se om jag kommer ihåg det!

Kram/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0