Of to staden i norr!


Idag blir de lite shoppas tror jag!
Har en del jag skall kolla på, men annars så vet jag inte. Jag tycker jag har det mesta men de säger jag ju varje gång och ändå kommer jag hem med värsta påsarna^^
I alla fall så ska de bli kul till fara iväg någonstans de är lite halvtråkigt att inte får fara iväg på någon resa, då nästan alla kaverina talar om hur de skall fara och ränna eller åka ti varmare breddgrader-_-
Och jag får stanna hemma.. Great!
nä men nog klarar jag mej hemma jag har ju lika kul på hemma plan som jag skulle ha någon annanstans :)

Kram/Emma

Kommentarer
Postat av: sarastille -

Hoppas du får en jättebra tisdag! :D

2011-03-01 @ 11:26:14
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0