Lång lugn lördag!

Nu ska ja bara ta de lungt. Jag ska kryp ner under täcke me chips o dipp (Americana för de är ju absolut bäst!!), o så skall ja mysa mig långt ner under täcket o kolla melodifestivals final tror jag. Svenska såklart! Tänk at jag som finne angagerar mig mer i vem Sverige skickar en vem Finland. I alla fall så har jag väll ingen favorit riktigt "ja hejar på den som vinner" ^^ Nä nu ska ja börja fara och göra mig redo. Lägg på mig pyjamas o blanda o hälla upp dipp o chips!

Pussar o Kramar Emma Ha en bra kväll! <3

p.s Vem hejar ni på?? (tänkt int fråg men ja kunna int hålla mig)^^

Kommentarer
Postat av: saga

Jag höll på Swingfly, Nicke Borg och The monikers :)

Sv: Tack sötis! :D

2011-03-13 @ 01:10:09
URL: http://www.sagalovisa.devote.se
Postat av: evelina carlson

s: ja, det är riktigt snyggt faktiskt!

2011-03-13 @ 01:35:07
URL: http://evelinacarlson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0