hm - katalog - inspiration

Okej lite possitivt blev det ju allt när man kom hem för på köksbordet sitter en ny hm katalog och väntar på mig. I alla fall så jag har en liten vana dålig eller bra vet jag inte. Men i alla fall så brukar jag först kolla igenom katalogen, och sen kollar jag igen och då fladdrar fantasin iväg. Jag brukar fantisera att när jag är gammal (vuxen) så kommer jag som buissnes kvinna se ut så här :


Sen om jag nån gång får barn och går på stan :



Och sen den lättaste, den outfiten jag vill ha right now!



Bara lite exempel på hur jag läser en katalog^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle vilja ha shortsen i sista bilden :)

2011-03-23 @ 11:36:52
Postat av: Ravnmarlene

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-10-21 @ 08:37:38
URL: http://ravnmarlene.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0