Gomorron!



Oj har vori vaken sen 8 idag. Jag sover int nå läng på morrnarna  jag fast jag har ledigt-.-' I alla fall så idag lyser solen som tur. För nu får de här extra 20 centimetrarna snö smälta bort tycker jag! Just nu sitter jag o kollar på skjortor åt pappa. Fråg int mej varför jag tycker han skulle behöva några nya och då söker jag så gärna åt honom  så här före 10^^ Idag ser det ut som jag skall åtminstone ut o promenera nånting i de härliga vädre. Och se om man sku få nå lite färg^^ Nä nu ska jag fortsätta söka skjortor!

Kram/Emma

En liten fråga! Va skall mina kära läsare göra i helgen? :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Festaaa :D

2011-03-12 @ 19:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0