"En dag när vindarna bär, en dag..."



Winking face book smiley

Idag har alting gott i medvind tycker jag! Är himla glad faktiskt. Skolan löpt och på som vanligt inga större beskymmer och så sluta man ju tidigare en de flesta så fick man vara lite skade glad ;P Nä men i alla fall så efter skolan så for jag och pappa in till dressman ja måsta ju va me o koll va han köper, ja kan ju int släpp ha ti göteborg och se ut hur som helst ;) Nå i alla fall så hitta vi no nå riktigt snyggt åt honom. Pluss att jag har försökt få honom övertalad till att springa in till bikbok o köpa en tröja som jag vill ha, men det går väll så där me den planen :S
Nå nu skall jag fortsätta min underbara dag :)

Kram/Emma

Kommentarer
Postat av: rebecca

hatten från kissies blogg kommer från bikbok :)

2011-03-31 @ 16:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0