Dålig uppdatering!

Har int haft tid till skriva in nånting eftersom jag har varit borta hela kvällen och dan!
I alla fall så börja gårdagen med att jag gick o valkade på här hemma en stund. Sen
senare for jag iväg till min farbrors som har flyttat in i nytt hus. De hade jätte fint där!
Sen efter de så blev de snabbt iväg till min kusins. Där hade jag jätte trevlig med henne
och kaverina. I alla fall så ska jag int säga hur sent de blev^^

Sen ida så har vädre vori fantastiskt så vi satte oss på trappan och solade säkert i 2 H.
Sen så har vi bara slappa så de blev inte så tungt dag.
I alla fall kom just hem, och då fick jag värsta skåvet att jag måste ut och gå! Så då var
jag så snäll så jag tvingade med min otroligt söta sjuåriga lilleboror på promenad till parken.
Och nu siiter jag här igen på en svart skrivbords stol och skriver detta inlägg!

Med andra ord så har jag haft entrevlig helg! Jag hoppas ni har haft det också! :)
Har det hänt nå särskilt i helgen?? Jag är lite nyfiken :D

Kram/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0