--> Maaaat!!!!!!!


bjuder nästan på en liten naken chock x) visst sött lam i bakgrunden ;P

Ska snart fara iväg till stan och äta nånting er så förbannat hungrig men jag antar att jag får vänta på Madde som sitter på filosofi nu (Stackarn!). skulle aldrig orka med det nu. Jag skulle aldrig orka med ett sånt ämne nu. Hade sista timmen finska och jag blev på nått sätt nervös där jag satt på stolen min ville bara ut från klassrummet springa iväg långt från va allt skola har med till göra! får ni inte också en sån känsla ibland??

I alla fall så ska jag nu sitta och göra nått skolarbete så jag inte behöver göra det där hemma, för jag antar att jag inte alls har någon lust med det när jag kommer hem från träningarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0