Vardags smink by Emma

Okej jag tänkt vis snabbt hur jag nästan varje dag går till skolan. Jag är en av dem som gärna går utan smink men
har fallit i sminkgropen!

Okej de jag oftast använder är detta. Dock kan man byt ut Roll'on true match till helt vanligt puder för ja brukar int orka lägga på mig så mycke grejer.

Först en glad bild på helt osminkade lilla jag^^

O nu har ja på mig rollo'on true color vilket jag inte ser så himla stor skillnad på från utan smink men de är i alla fall och på nu!

Och så vips er jag klar! Släppte ut håret: " rocken roll babyy", och så har ja tonvis med mascara!Men inte för mycket tycker jag :)

Närbild på ögat. Använder brun kajal penna ovanför ögonfrans linjen och nästan inne i ögat men inte helt. Sen suddar jag ut det lite där ovan så det inte skall vara så skarpa hack! Och så böjer jag fransarna och smättar på med jävligt mycke mascara enligt mig som förr var van med ganska lite ^^

Vad tycker ni blev det bra eller är det helt misslyckat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0