"On my way to the top.."


Tänk att jag har haft sånt hår, bild tagen för en stund sen!
Ja sitter nu just och funderar på vad jag skall äta för morronmål. Ja börjar halv 10 så för en gång skull har jag ro till bara sitta och ta det lungt :) 
Idag blir det väll int så tung dag, kanske lite onödigt att fara till skolan för det känns liiiite onödigt att fara o jumppa en liten stund och fara på provförberdelse en liten stund.
Kanske man skulle ta och skippa skolan idag^^

I alla fall så ikväll är det trupp igen, var igår också vi gick igenom programmet NOGA så alla är på samma takter ocha allt görs rätt. Jag var ju kanske lite trött för jag var ju int så konsentrerad i vissa situtioner^^
Sen blir de till läsa på hissa prov som är sist ut av proven sen är jag KLAAAAR!!!!

Kram/Emma

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv; Haha, tack! Är riktigt förtjust i just turkosa detaljer jag med :D

2011-02-22 @ 18:09:51
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/
Postat av: Emma

De er bra det ;). Ska försök sats inom snar framtid laga nå eget smycke i turkost.. Får se va de blir till^^

2011-02-22 @ 18:43:34
URL: http://emmaeeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0