" Im walking on sunshine.."


Härligt härligt!
Vädret är perfekt klarblå himmel, och 22 minus grader, men jag klagar inte. Jag tycker det är härligt när det är kallt o vintrigt^^
I alla fall har vi en föreställning ida o så får se va de blir till, igår så gick andra föreställningen jätte bra för min grupp ja e super duper nöjd :D
Så vi får hoppas att lyckan håller i sig o de blir perfekt ida o :) Ja tror no de.. De har ju bästa tränaren så ^^
I alla fall imoron er de alla hjärtans dag, o för en singel tjej som mig kallar vi de vändagen iställe så får ja rillbringa de me min bästa kaveri genom alla tider <3
Ska ring och fråg henne  ida om vi skall fara ut o äta ti sesams ikväll :)
För de borde inte vara så mycke folk ute för de är sidu så att de snesnka idolerna kommer till  kristallen ida o har konsert så alla är väll antagligen där då. Men de intressera int mig så mycket så att!
I alla fall en perfekt dag har jag framför mig..:)

Kram/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0