" I'll try my hardest"





Jag fösöker faktiskt på riktigt ta o läsa odentligt på finska provet som jag har imoron men då jag int får nå början på det. Först och främst så sitter jag och gör något så omotiverat som att ta egopics me webcammen, till o me de er roligare en till läsa på nå jäkla illativ former o translativ^^

I alla fall så idag hade ja första provet engelska. Godkänd är jag väll no troligtvis.
Och imoron är det penkkis så de skall ju bli intressant ti se va treorna har kommi på för kult program som de alltid brukar ha när de er penkkis :)

Nä nu skall jag försöka ta tag i de här läsasi skall sen senare på aerobic träningar med gruppen min. Så fick ja pluss meddelande från min tränare att på söndag blir det vasa shopping och truppkväll :)

Kram/Emma

Kommentarer
Postat av: VIKTOR FRISK - 15 ÅR OCH MODELL

Läs bloggen med killen som snart är aktuell i SVT!

15 år, jobbar som modell och driver den bloggen:

www.viktorfrisk.com

Det bästa av allt, han svarar på kommentarer!

2011-02-16 @ 19:34:45
URL: http://www.viktorfrisk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0