Food the American way!


Har försökt läst på psykka och de har väll funka så där, har i alla fall kommi igenom allting en gång så de kanske räcker^^ Nu sitter jag o klickar in mig på olika bloggar som jag tycker är kul till göra då man egnetligen måste göra annat men orkar inte.

Nu sitter jag o vänta på att pappa ska bli klar med friterade räkor! Får se vad de blir till. Nå de borde väll gå till äta. Sitter på samma gång och kollar på kniven mot strupen som jag blivit helt besatt av.

Idag var det föresten dags för penkkis. De var helt vilda "ABI, ABI, ABI...HEEEEJJ..." Pröv gissa om mitt huvud er lite tung^^ Och de beror ju deffintivt inte på att jag fick värsta hårda karamellen nästan på tinningen så de svälld upp till golf bolls storlek x)

Kram/Emma

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: tack :D

2011-02-17 @ 20:01:15
URL: http://melissablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0