Silver!

Tävlingar gick ju bra kom hem med ett silver runt halsen!!! :D Men usch vad jag är rädd, för då vi gjorde programmet så hoppa jag så min stortå for "ur led". Jag kunna nätt o jämnt stöd på den, men mina jätte fina trupp kompisar bärd mig och hadd mig på kontta ;) I alla fall så ska vi imoron fara till läkaren åka och kolla vad det är för, och jag vill verkligen bara att det är en lätt stukning för om det är något värre kan det bli så dumt att jag får sluta med truppp :'( NEJ uch sådanna tankar får jag inte tänka!!! "PUNKT"
Nu skall jag bara ligga ner i sängen och ta det lungt för jag är så slut så slut!!

Ha en super bra kväll!! :D

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Fin blogg :) allt bra?

2011-04-16 @ 21:38:52
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor :)

2011-04-16 @ 21:44:21
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0